Магазин платьев с примеркой! РУС/УКР (098) 980-70-24 , (063) 843-38-18
0

Найчастіші запитання

1. Як правильно обрати розмір?
Параметри, на які треба орієнтуватись, визначаючи свій розмір – це обхват грудей, талії та стегон.
При виборі сукні, в основному орієнтуються на перші два з них.Таблиця визначення розмірів:
 
 

Основою для визначення розміру сукні служить пів обхват грудей. Наприклад, якщо твій обхват грудей - 92, тоді твій розмір - 46. Якщо 88 см - тоді твій розмір - 44. У разі, якщо отриманий показник не співпадає точно з існуючими розмірами одягу - підбирай найбільш близький варіант. Наприклад, при обхваті грудей 95 см - приміряй сукню 48 розміру (95/2=47,5 - значить, найближчий варіант - 48 розмір).

Для того, щоб вимірювати обхват грудей, встань рівно, вибери зручну позицію, не сутулься, обмежся білизною або дуже легким трикотажем і виміряй об'єм по точках грудей, що виступають. При вимірі обхвату талії ні в якому разі не намагайся втягнути живіт, адже так ти не правильно визначиш свій розмір. Стегна вимірюються по самих опуклих точках сідниць.

Часто зустрічається, коли "верхній" і "нижній" розмір можуть не співпадати. Як же вибрати правильно у такому разі? Тут вже необхідно розглядати конкретну модель сукні.
Якщо у Вас є якісь питання по тому або іншому товару, телефонуйте нам і наші менеджери з радістю допоможуть Вам визначитися.  

2. Як працює послуга Примірка?

Виберіть вподобані моделі (до 5 виробів), оформіть замовлення на сайті (детальніше - Як оформити замовлення) або по телефону (098) 980-70-24, (063) 843-38-18. І в слушний час, за зручною адресою наш кур'єр доставить Ваше замовлення для примірки.

Ви зможете поміряти, розглянути і вибрати саме те, що Вам найбільше сподобається. Послуга доставки при купівлі однієї і більше речей - БЕЗКОШТОВНА.

Якщо серед замовлених речей не виявилося сукні, в яку Ви були б закохані, можете не купувати нічого. В цьому випадку, Ви оплачуєте тільки послугу Доставки кур'єром (50 грн).

Нам важливо, щоб Ви залишилися задоволені своїм вибором, своїм новим нарядом.

3. Що робити, якщо мені не підходить ні одна із замовлених на примірку суконь?
Якщо з якихось причин Ви вирішили нічого не купляти - оплатіть, будь ласка, послугу Доставки для Примірки (50 грн.).
 
4. Строки та вартість доставки.
Доставка по Києву:
- Доставка по Києву при замовленні до 12.00 можлива навіть в день замовлення!
- Доставка по Києву при замовленні після 12.00 можлива на наступний день.
- Ми гарантуємо доставку обраних суконь протягом 24 годин з моменту замовлення.
 
Доставка по Києву безкоштовна, при умові покупки мінімум 1 единиці із Вашого замовлення. Доставка по Києву без покупки, тільки для примірки – 50 грн.
 
Доставка по Україні:
Ми готові відправити Ваше замовлення на наступний день після Вашого підтвердження замовлення. Оплатити Ви можете або на карту Приват Банку, або при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти.
 
5. Як можна повернути товар?

Якщо з якоїсь причини Ви бажаєте повернути отриманий товар, для того, щоб ми змогли оперативно вирішити це питання і повернути Вам гроші, будь ласка - зв'яжіться з нами (напишіть нам за допомогою Зворотного зв'язку на сайті, або зателефонуйте по вказаних в Контактах номерах). Далі, оператор підтримки клієнтів уточнить у Вас всі необхідні деталі.
Порядок повернення:


Якщо Ви отримали товар кур'єром по м. Київ:
1. Зв'яжіться з нами для визначення зручної дати і часу, коли кур'єр зможе під'їхати до Вас для здійснення повернення товару.
2. Укладіть акуратно товар, що повертаєте. Вкладіть також товарну накладну, усі ярлики, етикетки. Прикладіть, будь ласка, Ваш опис причини повернення.
3. Віддайте кур'єрові товар і отримаєте грошові кошти. Увага, оплата доставки здійснюватиметься покупцем. Таким чином, Ви отримаєте сплачені гроші за мінусом вартості доставки (50 грн).
4. Якщо Ви оплачували товар банківською картою, Ви отримаєте грошові кошти впродовж 10 днів з моменту отримання нами товару. Повернення грошей буде здійснено на ту ж карту, з якої проводилася оплата. В цьому випадку, повернена буде сума за мінусом вартості доставки (50 грн).


Якщо Ви отримали товар післяплатою за допомогою кур'єрської служби Нова Пошта:
1. Упакуйте акуратно товар, що повертаєте. Вкладіть товарну накладну, усі ярлики, етикетки. Прикладіть, будь ласка, Ваш опис причини повернення.
2. Впродовж 14 днів (не враховуючи дня отримання) доставити товар самостійно або відправити коробку із замовленням (з вказівкою повної вартості вкладення і з повідомленням про вручення) кур'єрською службою "Нова Пошта".
Важливо!
1. Плата за зворотну пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена "післяплатою" або з "пересилкою за рахунок одержувача". Дякуємо за розуміння.
3. Впродовж 10 днів після отримання нами товару, ви можете отримати гроші поштовим переказом через ваше відділення Укрпошти. Зверніть увагу, що комісія за переказ грошей оплачується покупцем.
4. Будь ласка, зв'яжіться з нами, для уточнення деталей переказу грошових коштів. Обов'язково вказуйте Ваше дійсне прізвище, ім'я, по батькові (як в паспорті), інакше відділення зв'язку вимушене будемо відмовити Вам у видачі переказу.
Візьміть до уваги, що:
- Не відшкодовується вартість товарів, повернених з порушенням умов повернення (наприклад, ви переслали товар не повністю, частково без пломб/ ярликів або з відірваним ярликом), при цьому товар зворотній пересилці клієнтові не підлягає. 

6. Як оплатити замовлення?

Для покупців з м. Києва:

Варіант 1 (і поки що основний) - після того, як наш кур'єр привіз Ваше замовлення, Ви поміряли, визначилися - оплатіть, будь ласка, замовлення ГОТІВКОЮ КУР'ЄРОВІ.

Вартість послуг доставки для Примірки в цьому випадку буде - 0 грн

Для покупців з інших міст:

Варіант 1: оплата на карту Приват Банку.

Цей варіант більш вигідний, так як комісії за перевод коштів мінімальні. Після підтвердження Вашого замовлення, менеджер надішле Вам номер карти для переводу грошей. А одразу, як кошти поступлять на рахунок, ми відправимо Ваше замовлення. Звертаємо Вашу увагу: комісії, що пов'язані з переводом коштів на карту продавця, оплачує Покупець.

Варіант 2: оплата накладним платежем при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти.

При оформленні замовлення, чи підтвердження Вашого замовлення менеджеру, вкажіть будь ласка, що Ви будете оплачувати його накладним платежем. В цьому випадку, комісія за пересилку грошей кур'єрською службою Нова Пошта, сплачується Покупцем. Будь ласка, прийміть це до уваги. 

7. Як перевірити мого замовлення?
Якщо Ви оформляли замовлення як зареєстрованний користувач, Ви можете побачити стан свого замовлення, зайшовши в Особистий Кабінет. 
Найпростіший спосіб - Ви можете зв'язатись з нашим менеджером, і він зорінтує Вас про дату отримання замовлення.
 
8. Які бувають знижки?

Можливість економити і брати участь в нашій програмі лояльності, Ви отримуєте як тільки зареєструєтеся. Після цього абсолютно усі Ваші покупки відтворюватимуться у Вашому особистому кабінеті. Постійні накопичувальні знижки: 

 
Термін дії Вашої накопичувальної знижки не обмежений, накопичена сума покупок зберігається.
УВАГА! Тільки сплачений товар впливає на розмір знижки. Якщо при доставці Ви відмовилися від якого-небудь товару, то знижка від суми замовлення перераховується на місці кур'єром. Також ми проводимо різні акції і розпродажі на сайті. Про актуальні пропозиції Ви можете дізнатися в розділі Новини і акції. Знижки по акціях не підсумовуються. Таким чином, Ви отримаєте максимальну знижку, з тих, які діятимуть на момент замовлення. 
 
9. Як бути в курсі акцій та спеціальних пропозицій?
 
По-перше, пропонуємо Вам підписатися на Розсилку новин нашого сайту. Для цього, зареєструйтесь на сайті за поставте галочку "Підписатися". Зареєструватися можна, якщо перейти по ссилці внизу сайту, колонка "Приєднуйтесь до нас".
 
Інший варіант, із задоволенням запрошуємо Вас приєднатися до наших груп VK (адресса группи:vk.com/candy.style), FB (адресса сторінки facebook.com/CandyStyleUA), G+ (адресса сторінки Candy-StyleUA).
Ви будете знати не тільки про акції та спеціальні пропозиції, але ще й приймати участь в розіграшах, опитуваннях, також кожного дня ми будемо ділитись хорошим настроєм і позитивними емоціями.
 
Ну і найлегше, всю інформацію про акцію, знижки та новини, ми розміщуємо в розділі "Новини і Акції". Заходьте, читайте і приймайте участь.
 
Залишайтеся з нами на зв'язку!
 
10. Конфіденційність та персональні дані.

Згода на обробку персональних даних Покупець, реєструючись на сайті даного Інтернет магазину (далі - Сайт), зобов'язується прийняти Згоду на обробку персональних даних (далі - Згода) згідно ст. 6 Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.2010 р. No2297 - VI.


Прийняттям справжньої Згоди є реєстрація Покупця на Сайті або оформлення замовлення без реєстрації

Покупець дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
1. Згода дається на обробку своїх персональних даних, як без використання засобів автоматизації, так і з їх використанням.
2. Згода дається на обробку наступних персональних даних : прізвище, ім'я, по батькові; дата народження; адреса реєстрації і проживання; номери контактних телефонів; адреси електронної пошти.
3. Метою обробки персональних даних є - продаж товарів з сайту, а також обробка замовлень Покупця.
4. Основою для обробки персональних даних є ст. 6 Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.2010 р. No2297 - VI. В ході обробки з персональними даними будуть здійснені наступні дії: збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення, використання, блокування, знищення.
5. Покупець дає свою згоду на передачу персональних даних третім особам без попереднього повідомлення Покупця, якщо це пов'язано з обробкою або доставкою замовлення Покупця.
6. Персональні дані обробляються до ліквідації сайту Інтернет Магазину.
7. Згода може бути відкликана Покупцем, шляхом напряму письмової заяви на електронну адресу info.candystyle@gmail.com.
8. Справжня згода діє увесь час до моменту припинення обробки персональних даних, вказаних в п.6 і п.7 цієї Згоди.